Torsdag

Det blir nästan dubbelt så tungt att vakna för varje veckodag som går under veckan.  Imorse kändes ögonen riktigt grusiga & jag sover asdåligt. Jag har haft ångest för att behöva ta mig efter jobbet till Uppsala & sen vidare i uppsala också. Nästan 1 1/2 timmes restid enkel väg. Igår var jag i Oslo, det går fan lika snabbt att ta sig dit.

En annan grej är att jag sover oroligt,  kissar ofta & drömmer konstiga tvångstankar när jag är stressad & har ångest.

Samtidigt försöker jag att hålla en diet😂 min kalorisänkning är inte stor så jag klarar det men det blir liksom inte godis & choklad då & då. Det är lite mer planering & välja bort grejer.

Jag fick förresten svar av butiken där jag köpte proteinpuddingen, tydligen är skopan som medföljer bara 1/2 dl & instruktionerna är för 1 dl. Så idiotiskt.

image

Jag äter nuförtiden mycket av min hemmagjorda granola med kvarg & sen har jag lite av den kemiskt framställda såsen från Waldens farm som lite sötma i & sen torkade mullbär.  Yum! Äter som både frukost & kvällsmål.  Ibland även mellanmål.

Imorse hittade jag julmust som jag drack till frukost, så gott!

image

Leave a Reply

