Solen…D-vitamin & träning

Nu är perioden här på riktigt då det är dags att gå på lågvarv. Energin räcker inte riktigt till & det kommer vara så fram till April. Det svåra är väl att acceptera det.

Jag är så trött just nu på att träna själv & lägga upp mina egna träningspass. Framför allt intervallpassen. Eftersom jag lägger upp dem själv väljer jag ju bort tråkiga grejer.  Det är ju fusk.

Jag överväger igen att börja med crossfit. Jag ser att jag har 2 dagar i veckan som jag inte kan/vill/orkar/ bör köra styrketräning. Dels för jag har kört igenom hela kroppen men även för att jag vill få in nån typ av kondition. Det är öite av utfyllnadspass & de känns tyvärr tråkiga & meningslösa.  Ska npg kontakta crossfitboxen igen & be om konsultation & se om man verkligen behöver binda upp sig ett helt år.

Jag har gett upp med dieten.  Det är imte värt det just nu iallafall. För många födelsedagar & grejer man måste avstå från godsaker. Jag ska däremot tänka på att inte trycka i mig för mycket godis i vardagarna istället. Måmga bäckar små. Dessutom ökar kolhydratsuget extremt mycket för mig i brist av sol. Det ger en direkt känsla av lycka när jag äter socker. Hemskt jag vet. Men det är sanningen.

image

Det här är proteinpudding med digestive kex & blåbär. Proteinpudding är faktiskt inte gott.

image

Såhär kul var träningen igår…

Så gott folk. ..glöm inte D-vitaminerna! Det gör tyvärr jag!

Leave a Reply

