Säng för 100 kg

Ja..nu har jag en madrass som är anpassad om man väger 100 kg eller mer. Extra fast. Jag får hemskt ont i ryggen när jag sover för jordens ALLA jävla sängar är för mjuka.

Nu har sjukgymnast & kiropraktor bekräftat att jag behöver en hård säng eftersom jag tränar mycket. Säljarna har sagt att jag absolut INTE ska ha den hårdaste…trots att jag kände direkt att den var skönast. Nu har jag utnyttjat min 90 dagars garanti & byter ut min medelhårda till extra fast madrass. Har ännu inte sovit I den men fyyyyy vad jag längtar. Och jag hoppas jag kan ligga på rygg nu också:)  jag hade förresten 1 dag kvar på garantin vilket jag inte hade nån aning om när jag kontaktade dem. Fick bara nog av ryggontet. Så det var nog meningen

image

Leave a Reply

