Mör men glad:)

Idag har jag haft 100 % fokus på mig själv. Jag vaknade, gick till gymet.  Gick hem & åt frukost. Tänkte att jag borde unna mig en massage. Ringde & 2 timmar senare fick jag thaimassage.  Sen har jag varit hemma hos bästis & pratat & umgåtts like old times. Saknar tiden då vi var grannar😯

Det blev också besök av hennes brorsa & deras 3 hundar. Så söta…

image

image

Nu är jag helt mör i kroppen.  Vet inte om det är träningen eller massagen men jag har redan börjat få träningsvärk av dagens träning😯 när jag tänker efter kanske det inte e så konstigt. Dels tränar jag innan frukost (tar bara bcaa innan träningen) dels kör jag ben som är det tyngsta passet men sen jag köpte mitt bälte för typ en måmad sen har jag vågat öka vikterna när jag kör knäböj. Jag har då ökat från 30 kg till numera 45 på kort tid. Det e ju faktiskt en 50 %-ig ökning.  Inte konstigt att kroppen behöver återhämtning 😕

image

Känslan som infinner sig i slutet av dagen….lycka! Ibland kanske man behöver ta en dag, göra sånt man tycker är kul & unna sig grejer som man tror man mår  bra av. Jag tror massagen lättade på många spänningar i kroppen:)

Leave a Reply

