Mindset is everything

Det är en klyscha…men det är sant. Igår somnade jag framför tvn . Har varit på fötterna hela helgen så jag var rätt aå trött. Nickade inte till bara utan somnade djupt & kunde inte hålla ögonen öppna.

Anyways. .inte det jag skulle berätta. Eftersom mina kvällar är fulla både ons+tors & jag VET att jag mår dåligt & känner mig stressad när jag inte hinner vara hemma & slappna av bestämde jag mig för att träna på morgonen istället. Jag bestämde i våras att jag skullle träna innan jobbet en gång i veckan iallafall. Det hände 1 gång för jaf orkade inte.  Nu är kvällarna kortare & man värderar dem högre. Inte för att jag är piggare på morgnarna nu när det är höst.  Bara att bestämma sig helt enkelt.  Skönt när man är klar & skönt när man har kvällen fri sen🙆

image

image

Träffade mamma, lillebror & Isabelle i helgen 🙂

image

Leave a Reply

