Våga vara ful!

Det här är en åldersgrej…jag vet. Men den stunden när man väljer att vara bekväm istället för att se bra ut. Jag har börjat att gå till jobbet i gympaskor.  Det var visserligen i samband med att min rygg brakade ihop igen men ändå.

Vem fak bryr sig om jag har gympaskor på väg till jobbet? Mitt liv har blivit avsevärt lättare & jag har en 10 min promenad till jobbet från tåget. Ja…det här är nog veckans höjdpunkt. Veckan har varit full med så mycket stress & ångest som jag nog inte varit med om.

Anyways;
– jag har stressat ihjäl mig pga jobb, plugg & privata grejer
– jag har varit hos sjukgymnast
– varit hos kiropraktor
– fastnat i en hiss
-bokat resa till Mexico

Jag ångrar mig. MEXICO är höjdpunkten. Jag & killen åker i Januari. Jag insåg precis att jag bara åker med allt som händer. Tiden går, man kan inte göra nåt åt det. Följ bara med. Det var en rekommendation ifrpn min kolllega Pia som har mycket bra med sig ifrån livets skola. Det var ett vra tips…der funkar. Däremot ska jag bli bättre på att säga nej till grejer. Säger ja och ångrar mig sen. Men nu åker jag med:)

image

Den här hissen fastnade jag i i veckan. Halvtimme innan jag lyckades få tag i nån som kunde larma vaktmästare. Hissmästaren kom inte på en halvtimme. Jag köpte därför min dyra parfym som jag tänkt på i över en vecka.  Så god.

image

Girl från Comme des Garcons som har tagits fram med Pharrell Williams.

Det här var ett förvirrat inlägg. Speglar min hjärna ganska vra just nu.

Eftersom jag intr kan träna lika hårt som vanligt så försöker jag hålla koll på vad jag äter.  Har ni tänkt på att det luktar lussebullar vart fan man än går??!!

Leave a Reply

