Julgodis

Jagr hungrig. Har klarat mig bra hela dagen enligt mitt kaloriintag. Sen kom jag på den briljanta iden att googla fram recept på julgodis.

Varför? Det är ju knappast som att jag ska laga dem nu. Jag är sååå sugen pä saffransfudge nu & alla jävla andra julgodisar jag har googlat fram😤

Helgen har varit stressig så jag fick boka av salsan i söndags. Det var 3 timmars salsa & jag hade inte tid att dansa så länge. Prioriterade istället familjen så jag köpt en julkalender till brorsdotter Isabelle som inte kunde vänta eftersom det var 1a advent. Vi bakade pepparkakor också.  Fast mest åt vi nog degen.

Har firat Lorena som fyllde år.vi ät på restaurang Patricia & jag åt det godaste jag nånsin ätit i mitt liv. Äppelpaj med kolasås. Fyfan…vad sugen jag blev nu.

image

image

image

Nu fortsätter den här karusellen som ör mitt liv. Mån+tis+ons+tors har jag planer efter jobbet denna vecka.

👧🔫

Kan det inte bara bli röda dagar & jul snart. Jag pallar inte.

Leave a Reply

