Barcelona

Nu har jag bokat in en weekend till Barcelona också. Jag vet..borde hoppa av lycka men just nu vill jag bara att veckorna ska gå så jag kan vara ledig. I helgen har jag en enda grej att göra. Jag lovar härmed mig själv att inte göra boka upp mer. Ni som är familj & vänner får gärna stödja mig genom att inte bjuda in mig på aktiviteter i helgen eftersom jag får dåligt samvete när jag tackar nej. Helgerna efter hoppas jag kunna vara mer social.

image

Sånt här gör jag när jag är själv i hissen. Dvs när jag inte fastnar i en hiss för då ringer jag min kollega Pia & gråter 😂

Leave a Reply

