Feberfri

Tänk hur fort det kan gå?! Igår gick hag runt & grät för jag hade ont i kroppen & det kändes som att jag skulle dö. Inatt tog jag lemsip (varför finna det inte i Sverige? :oops:😠) tog en sleepeaze sömntablett som inte heller finns i Sverige. Det är vid tillfällen jag är sjuk som jag blir då jävla arg & trött på det här reglerade landet.  Sov som en sten.  I normala fall vid feber sover jag INGET kag bara ligger och vrider & vänder på mig. dessutom var jag tvungen att halv sitta upp eftersom snor i näsan rann om jag låg ner.

Jag vaknade nån gång inatt & nattvandrade. Fan vad skumt. Jag vaknade av att jag tog tag i dörrhandtaget & gick ut ut sovrummet. Samtidigt undrade vart jag var på väg.  Jag bestämde mig för att ta en runda i lägenhet iallafall 😂

Vaknade utan feber & har orkat jobbat hemifrån hela dagen. Så skönt att jobba hemifrån ibland. Man kan liksom påbörja en tanke utan att bli avbryten av alla andra i rummet.

Så skönt.  Nu när febern brutit ut & jag har varit hemma & vilat hela helgen har mycket av min stress försvunnit:):mrgreen:

Nu orkar jag lägga in några bilder från Tomkas babyshower:) det var jättekul men tyvärr började jag få ont i halsen. Hoppas inte jag smittat nån 😯

image

image

image

image

Leave a Reply

