Fredaaaaaggggg

Igår när jag vaknade trodde jag att det var lördag. Det var torsdag.  Inte så kul. Dagen var där emot bra.

Jag hade skola på kvällen & drack kaffe för att hålla mig vaken. Natten var mindre bra. Jag somnade strax innan 2 pga kaffet & skulle upp 6.30. Eftersom det är fredag finns det en mental trygghet i att helgen & vilan kommer snart. Ingen stress.

Idag är det skola i Uppsala hela dagen.  Vi börjar kl 9 men pga restiden får jag gå tidigare hemifrån ån normalt.  Dessutom har jag varit tvungen att tvätta håret imorse. Jag fulkständigt HATAR det. Hatar att håret krusar sig hela dagen men mest av allt hatar jag att frysa när man hoppar in & ut yr duschen. Att vara blöt är också obehagligt men det går ju hand i hand med att frysa. Om man inte blev skitig så snabbt skulle jag bara duscha en gång i veckan. HATAR.

Snart är det julhelg iallafall:mrgreen: ser fram emot den lugna stämningen som infinner sig dagarna kring jul. Det är något magiskt på nåt sätt.

image

image

image

Jag gjorde förresten saffranskola, tog typ 5 min i micron! Så gott!

Leave a Reply

