Insomnia…

Kl är 4.40…jag vaknade som att något väckt mig. Jag minns att jag drömde nåt konstigt som gav mig ångest light & höll mig från att somna om. Nu sitter man här i mörkret & jag ska till gymet innan jobbet också tänkte jag..  kul. 

Ikväll käkade vi på en persisk restaurang i Helenelund som heter Zartosht & var grym. Jag såg den av en slump häromdagen när jag åkte till kista & insåg att det är snabbast för oss att ta oss dit än ner till centrum:)

image

Man går inte hungrig därifrån iallafall:)

Leave a Reply

