Tips

Om det är något jag inte tar väl hand om är det mina fötter. Tyvärr. De syns bara på sommaren & tiden däremellan får de lida.

Jag har nu googlat fram ett utmärkt tips inför min resa till Mexico där jag inte kan gå runt med mina äckliga fötter.

Man blandar listerine ( munskölj) med vinäger & vatten. Lika delar av allt. Jag hade bara äppelcidervinäger hemma så det fick bli så. Satt i 10 min sen filade jag med en fil. Min hårda hud nästan smält bort under filen. Ska visa bilder även om jag borde skämmas för den fula före-bilden 😂

image

image

Coolt va?! Det är mitt bästa tips på länge!

Nu ska jag slappa resten av kvällen, gar packat klart & ska jobba imorrn. I övermorgon kl 7.40 går planet. Jag får alltid sån otrolig ångest innan jag ska resa iväg.  Det är nästan som att andra glädjs mer åt mig än vad jag gör. Ångesten tar över & jag vet inte om det är resfeber som yttrar sig så. Det brukar släppa när jag kommit fram. Ständig oro för katterna också när jag ska lämna bort dem & resa.

image

image

Leave a Reply

