Jetlag+bilder

Jag lyckades ju inte lägga upp några bilder under resan så jag gör ett försök nu här hemma. Det går inte jättesnabbt att ladda upp bilder så det blir nog pö om pö i flera inlägg.

Fy fan vad skönt det var att sova inatt. Jag sov ingentint under flygresan hem.  Tog en sömntablett men blev bara förstörd utan att somna. Fick dessutom djävulsk ryggvärk & mitt diskbråck gjorde så ont. Jäkla flyg. Satt inklämd mellan Vesko & en tjej på planet. Jag tror att känslan av klaustrofobi var det som hindrade min sömn. Bytte plats med vesko flera ggr. Jag väljer ALLTID att sitta vid gången just för att slippa den klaustrofobiska känslan. Aldrig mer något annat på en långflygning.nästa gång betalar jag för atr välja plats

image

Första hotellet hade lite hängmattor placerade vid i palmerna på stranden. Grymt soft att hänga där i skuggan

image

Här andra hotellet & en bar med gungor på stranden. Det här var den första dagen när jag trodde att jag gillade det här hotellet

image

Vi körde en snorklingstur & fick bada med stora havssköldpadddor. De sitter på botten & äter sjögräs & sen kommer vde upp till ytan & tar luft ibland. Söta. De fanns några små såna vid första hotellets bukt också. Under snorklingsturen såg vi också stingrockor & när vi skulle upp i båten hade en barracuda placerat sig under.  Jag märkte att guiden höll koll på barracudan hela tiden.  Vid hotellet googlade jag barracuda. Dw är aggressiva & det har skett attacker not snorklare aom reaulterat i förlust av en arm eller ett ben…….OK?!?!!

Leave a Reply

