Restdays are over

Jul & nyår var härliga dagar med mycket ledighet.  Jag gick visserligen & drog på en hosta i flera veckor efter min förkylning som jag tror var influensan. Man är fan inte sjuk i 4-5 veckor annars.

Sen var det semester & dags att resa. Jag kom också hem på en fredag ifrån Mexico & hade hela helgen på mig för att vila ut.

Nånstans under den här långa ledigheten har jag fått för mig att jag är fri & har hur mycket ledig tid som helst.

Det tar inte många dagar på plats igen innan man inser vilken ofri själ man är. Jag hade skola igår kväll & hade tyvärr blandat ihop veckorna så jag var inte alls beredd att spendera hela kvällen i skolbänken. Var så trött.

Jag har under min ledighet kommit fram till att jag ska försöka göra något vettigt av min kostrådgivarutbildning & intresse. Drömmen är självklart att driva nåt som jag kan leva på men tilö en början får det vara lite hobby:)

Jag ska skriva en bok om kost & jag vet redan inriktningen & upplägget.  Nu ska jag bara sätta mig & skriva.  Tanken är att det ska bli en e-bok så kan jag publicera den själv. När min bok är klar ska jag även erbjuda föreläsningar till att börja med via mina vänner via sociala medier då det är många som har bett mig om hjälp. Vi får se hur det går:)
Hittade förresten ett par assnygga slitna jeans på Zara häromdagen.  Jag var dock inte nöjd med passformen övet rumpan & inte heller hållen längst ner som veckade sig över mina vader. Jag ska därför pyssla själv. Har köpt ett par jeans på rean för 45 spänn som jag ska slita sönder. Ska bli kul:) jag visar reaultat sen! …eller inte om det blir dåligt. ..hahahaha😂

image

Happy friday!

2 thoughts on “Restdays are over

Leave a Reply

