Salsa

Just nu har jag hamnat i en salsaperiod. Det är ju lite så med dans….om man fastnar så blir man beroende 😂 Har förra året fokuserat på styrketräning men eftersom min rygg strular & doktorn ordinerat mig vila i några veckor kan jag lika gärna satsa på lite mer dans.

Igår fick jag lära mig att föra. Har försökt tidigare men igår trillade polletten ner. Sååååå kul! Jag dansar ju mest rueda vilket är salsa i ring. Om en gör fel förstör man gör flera så det gäller att hänga med :mrgreen:

Annars tänkte jag tipsa om 2 bra produkter just nu. Jag vill inte bli en som skriver om produkter men ibland får det bli så:)

image

Lumenes ansiktsolja. Jag var snustorr i ansiktet efter semestern & inga krämer hjälpte.👍 den här räddade!

Köpte hope in a jag från philosophy på planet hem. Det är en gammal favorit.  Den är lite tunn men jag älskar konsistensen, sugs upp direkt av huden & doften är härligt rent & kliniskt 😁

image

Alaska passar ibland på att yoga med mig 😉

Leave a Reply

