Tid….

Jag sitter just nu & våndas över att jag sett en PT-utbildning via letsdeal till extremt bra pris.  Upplägget är fysiska lektioner under 5 helger & självstudier i veckorna.

Hade det inte varit för att jag redan jobbar 100 % & pluggar 50 % hade jag lätt slagit till. Har letat efter ett sånt höt upplägg men hittade inget då. Jag vill ju inte hoppa på nåt som jag sen inte hinner med. Dealen går ut om typ 5 timmar 😥 tror jag får vänta med det. 

Mitt mål i sig är ju inte att jobba som PT på heltid men gärna starta något eget med kunder online.  Jaja vi får se 🙂

Älskar mina nya byxor som jag köpt på stadium.se. Det är Stella McCartney via adidas & de brukar alltid vara svindyra. (Det dyraste jag betalat för ett par brallor var 800 & det var för 2XU-brallorna som jag inte fattade grejen med) snacka om överskattade byxor.  De känns som strumpbyxor som sitter slickat över benen med en midja som ändå rullar ned hela tiden.  Detta kap kostade 450 spänn & de är nog mina skönaste brallor 🙂

image

Leave a Reply

