I did it 😁

PT- kursen. Jag köpte den & anmälde mig😁 Efter kontakt med företaget fick jag veta att jag kan dela upp kursen under flera helger i Mars-april vilket jag behöver eftersom jag bokat in en resa till Barca & en salsa festival som jag redan betalat för i April 🙂

Så exalterad! Men samtidigt nervös för tidens skull med tanke på att jag jobbar & pluggar. De uppskattade ca 2 timmar studier/ dag i veckodagarna & helgerna kör man lör 10-20 & sön 9-19 så det är verkligen fulla dagar! Jag har däremot påbörjat lite egenstudier för att bli styrketräningscoach vilket är en del utav det så jag ska läsa på alla tråkiga men nödvändiga delar om kroppen. Det är skelettets namn & även musklerna. Det är verkligen trist, svårt för det är latin men ändå nödvändigt såklart!

Min plan är att starta en enskild firma & köra det vid sidan av jobbet som en hobby:) det är första gången jag har en plan för vad jag vill göra.  När jag började läsa min kostrådgivarutbildning hade jag ingen aning vad jag ville göra med den.  Bara att det var mitt intresse.  Nu är allt helt solklart. Helt sjukt att man kan gå från att inte veta nånting till total klarhet.

Jag har även gjort en enklare affärsplan som är en del av uppgiften i plugget. Alla bitar faller på plats!

image

Leave a Reply

