“Är det ett företag?”

Häromdagen fick jag ett sms från posten om att jag beställt ett stort paket som inte kan skickas till utlämningsstället pga storlek. I smset stod det instruktioner att jag skulle ringa & välja 1. När jag får valen uppräknade får jag veta att knappvalet 1 är företag.  Det skiter jag i, jag följer instruktionerna & de ska fan hjälpa mig om de skrivit in fel.

Jag är irriterad redan nu. Jag har beställt att hämta från postens utlämningsställe för att jag inte kan vara hemma mellan 8-17 enligt normal (!?!!) leveranstid. Så jag är ännu mer irriterad när jag inser att jag ändå måste vara hemma för att få den här jävla leveransen vilket är kattmat & kattsand. För övrigt fattar jag inte hut mina katter kan äta, kissa & bajsa så jäkla mycket.

När hon svarar i andra änden läser hon upp mitt namn.
-Afroditi….Nina…Papadakis
– Ja
-Är det ett företag?
-Nä men jag fick instruktioner att trycka 1 (jag irriterad)
-Jo…men är Afroditi ett företag
-nä men jag fick ju instruktioner

I efterhand förstod jag att frågan inte var relaterad med knappvalet😂 hon bara undrade om mitt namn var ett företagsnamn. Nu över till min poäng.  Om det är någon som läser min blogg som har ideer på vad mitt företag med koncept om kost & träning ska heta får ni gärna kommentera i fältet nedan eller skriv till mig på afroditi80@hotmail.com.  Jag tar emot alla tips:mrgreen:

Vill även tillägga att posten erbjöd leverans kvällstid. Stort plus för posten som har börjat anpassa sig efter kunderna👍👍👍

Leave a Reply

