Lathelg

I helgen har jag faktiskt inte gjort mycket. Har varit SÅ trött.  Tror jag har nåt virus eller nån bakterie som ligger i kroppen. I fredags hann jag tyvärr bränna av ett träningspass.  Det var lugnt men ryggen blev irriterad.

Så irriterad just nu för att jag inte får bra hjälp med min rygg. Doktorn ordinerar vila (vilket är döden för ryggen) man ska träna men rätt. Hur fan ska jag veta vad som är rätt träning för min jävla disk?  Det är ju det jag försökt luska ut de senaste månaderna!  Anyways.. det passet tog döden för alla eventuell träning i helgen.

Tyvärr har jag dessutom ätit massa skräp I helgen.  Sånt man gör när man är hemma på helgerna.

I lördags var vi o käkade på alla hjärtans dag. Årets mest överreklamerade dag som är skapad för ett konsumtionssamhälle som jag bidrar till övriga 364 dagar om året iallafall. Vi gick till en persisk restaurang där de har fantastiskt god mat men de tog inga bokningar så det var kaossss men folk som väntade & vi blev ihopträngda i ett bord med andra människor. De får verkligen minus för det. De borde tagit bokningar & skapat en mysig trevlig stämning istället för den här hetsen.

Happy Monday!

image

Leave a Reply

