Resultat efter lathelg

Till att börja med har jag lyckats äta upp mig till den vikt jag hade innan jag åkte på semester.  Fan 😂 jag som kämpat så mycket. Bara att börja om.

Min dag igår var kaooossss. Åkte till jobbet & fick vända när jag glömt min dator. Förlorade 1 timme av dagen där i onödan.

När jag skulle hem hamnade jag i Sumpan. Återigen förlorad tid – nästan 1 timme. Jag trodde även jag tappat mina vantar som jag sedan hittade när jag var hemma. Hade stoppat ner dem i påsen.

Så besviken på mig själv.  Snacka om att inte ha alla hästar hemma😯 jag känner att jag behöver träna för att fokusera ordentligt på små skitsaker. Jag gick upp tidigt & gick till gymet. Inget hästpass men jag kör lite lätt eftersom ryggen inte tillåter mer.

image

image

image

One thought on “Resultat efter lathelg

Leave a Reply

