Sjuk😝

Jag kände ju i helgen att jag sov mer ån jag brukar. Jag blir nästan arg när jag inte har min vanliga energi. Sen gick dagarna & jag glömde bort min helgtrötthet.

Jag gick till gymet med min vanliga ryggbegränsning, dansade salsa & som ett brev på posten blev jag sjuk. Jag hatar att var sjuk (vem gör inte det). Men om man har ett kontrollbehov & samtidigt väldigt mycket energi är det extremt frustrerande när man inte kan kontrollera situationen eller sjukdomen. 
Förkylningen började på sånt sätt som mina förkylningar brukar sluta. Fast sist så började faktiskt min förkylning om. Det var hemskt. Jag fick ont i luftrören & så började det nu för mig i förrgår.  Imorse vaknade jag av smärta i kroppen (feber) & ett sprängande huvud. Mitt huvud kändes som en vattenmelon som skulle explodera.

Nu har jag varit sjuk hemma & jag har roat mig med att surfa runt på min nya bebis. Min Mac😍

image

Har intee haft en dator på flera år & nu valde jag att betala mer för en Mac även om jag fattar att prestandan är same same som en billigare PC. Problemet med PC är att det är skit. Man måste kunna något om datorer för att det ska fungera smärtftitt.jag vill inte kunna.  Vill inte lära mig. Så då betalar jag hellre för att slippa det. :mrgreen: så nöjd, så rätt! Valde drn lilla skärmen som är 11,6 tum, helt perfekt storlek!

Leave a Reply

