Har verkligen inget att skriva om..

Min förkylning var mild men ändå för tidigt för att besöka gymet.

Nu när jag inte tränar lika ofta pga både ryggproblem & sjukdom kanske ni undrar  vad jag gör av all min tid? Jo det ska jag berätta för er😁 mycket tid går faktiskt (tro det eller ej) till matlagning. Det finns en tjusning att veta att man kan komma hem hungrig & äta väldigt snart. Men mycket av min tid spenderar jag nu surfandes på min nya Mac på Tradera. Jag är fullkomligt såld på Tradera. Det är liksom kul & spännande att hitta nåt kap & sen få den till skitbra pris. Har nog letat ihjäl mig efter en fårkappa & nu hoppas jag att jag har en bra på G.😁

Jag gjorde en snabb överslagsräkning i förra veckan över hur mycket pengar jag lägger på mat. Efter det beslutade jag mig för att börja ta med matlåda iallafall 3 ggr i veckan.  Samt sluta köpa med mig drickkvarg till frukost för att det är bekvämt. Även om jag bara har med mig kolhydrater hemifrån så tjänar jag mycket på det. Med tanke på dans på onsdagar & Uppsala varannan torsdag kväll blir det extra dyrt att köpa mat hela tiden.

Imorrn har jag ugnsstekt kycklingfile & saffransris till matlåda. Det blir en utmaning att äta kycklingen eftersom jag inte tycker om när den är åter uppvärmd. Tror jag kan lösa det genom att äta den kall👌

Just det. Har köpt trådlösa hörlurar idag! Ska ha det när jag börjar yoga hemma & på gymet:mrgreen: har bara testat snabbt, det lät bra. 400 spänn! Bra deal tycker jag!

image

Sen vill jag bara säga att jag fullkomligt älskar den här t-shirten. Skulle ha den varje dag om jag kunde. 

Så. Väldigt långt inlägg för nån aom inte hade nåt att säga😂

image

Leave a Reply

