Skönt med helg!

I helgen har jag hunnit med så mycket & även hunnit vila:) ja det blev ingen träning,  fortfarande förkyld & lyckades reta upå ryggen med yogastretchövningar. Så trött på min rygg.  Nu e jag på väg till Oslo😝 hatar att flyga. Inte för att jag e rädd utan mest för att man sitter dåligt, trångt, får ont i ryggen,  kroppen, huvet. Dessutom blir man hungrig & det enda som finns är slafsiga mackor & godis.  Det är för nära inpå min långa flygresa från Mexico som var den mest ångestfyllda flygresan på flera år. Klaustrofobin jag fick hantera var outhärdlig tillsammans med ryggontet, värmen, huvudvärken & lufttrycket i kabinen. Ååååh ångest..måste tänka på nåt annat nu

Jag hann iallafall äta middag i fredags med bestie Asli. Bokade på Buco Nero för de hade platser att boka dan innan. Lönehelg i Stockholm innebär normalt annars att man får gå på cafe eller Mcdonalds istället.  Jag var inte jätteimponerad av BucoNero. Åt en pasta med räkor.  Pastan var al dente. Jag hATAR pasta al dente. Vad är det för jäkla påhitt att äta pastan ofärdig? Blir så arg.

I lördags satt jag hos frisören i 4 1/2 timme. Det var trevligt iallafall, vi hade mycket att prata om o det tog tid för vi var inte nöjda vid slutet & hon fick lägga in en toning till. Åt lunch med Sofi på libanesiska brevid mig. Så mycket mat. Och gott.

image

Igår brunchade jag med mormor, mamma & bror på stallmästaregården.  Det var trevligt & sen hann jag slappa lite & laga wn köttfärspaj som blev sådär.  Fick lägga på papper & trycka ut fettet grån pajen:? fattar inte vart all olja kom ifrån liksom men nästa gång tror jag att jag steker i smör & har betydligt mindre fett.

Har påbörjat pluggandet inför PT-kursen. 9 mars har vi första fysiska lektionen. Looking forward! 🙂

image

Leave a Reply

