Kul att ni ändå hittar hit:)

Jag har varit otroligt inaktiv här men trots det ser jag att några tappra personer fortsätter hitta hit:)

Jag har både haft ont i ryggen, varit sjuk & pluggat på den fritiden jag har. Nu i helgen startar första delen av PT-kursen & det ska bli jättekul:) har hittills fått läsa på grunderna, dvs skelettdelarna på latin, andningsorganen,  träningslära, kroppens uppbyggnad (cellens funktion) & livsstilsrelaterade sjukdomar som rökning, riskbruk av alkohol etc.

Mitt ryggont tar mycket fokus just nu. Jag är både arg, frustrerad & ledsen att det går så långsamt.  Tänkte nog gå & träna idag då mitt halsont är borta. Träna på en nivå jag klarar av iallafall:)

En viktig sak som jag läst om gällande uteblivna resultat är att många övertränar. Det ör en viktig poäng för jag har uppfattningen om att folk samtidigt som de övertränar passar på att dra ner på kosten vilket ju innebär att både resultat & återhämtning blir lidande. Jag tycker mig se många som äter FÖR lite i relation till hur mycket man rör sig. Det blir inga resultat om man ätee för lite. Speciellt inte om man vill forma kroppen med lite muskler & muskler är svååååårt att åstadkomma, speciellt som kvinna.

Dont let your efforts go to waste! EAT food! 🙂

Sen vill jag bara säga att det är vår för er som missat det 👍👍👍🌞🌞🌞

image

Leave a Reply

