Planen som sket sig

Jag skulle egentligen ha gått en intensiv PT-kurs nu.  Startdagen var idag & jag har redan pluggat i 2 veckor till det.

I onsdags fick vi ett mail ifrån konsulten som håller i utbildningen där han meddelar att han inte får tag i de ansvariga & att han inte kommer till stockholm för att hålla utbildningen. Konsulten är den som har licens & rätt att ge oss licenserna. Företaget är xtremefit & de står bakom utbildningen men har en konsult som utför den.

Xtremefit beslutar sig för att köra utbildningen ändå, trots att de inte har licenser men har ansökt.  Det betyder dels att de är rookies på att lära ut men även att det finna risk för att hålla på med massa kompletteringar om de inte får godkänt på licensansökan. Jag riskerar min tid & det känns oseriöst. Jag hoppar därför. Jag är inte så desperat. Det finns andra kurser att gå & konsulten har även han ett företag. Jag har fått ett mycket mer seriöst intryck av honom & ska försöka köra det via konsulten istället.

Bättre lycka nästa gång 🙂

Leave a Reply

