April…april

Jag tror jag blir lurad varje dag för det är alltid nåt som ska jävlas. Nu tror ni att jag går & väntar på att nåt ska hända & att hag drar till mig det. FEL! Jag försöker däremot att sänka mina förväntningar för att inte bli besviken OM nåt händer.

För det första. Min PT-kurs som inte blev av. VEM händer sånt för liksom?  Den kanske blir av nu om antalet deltagare blir tillräckligt. 

Igår var det 1a April. Killen skulle hämtat ut ett paket som jag beställt, en väska som jag verkligen ville ha. Fick ett mess om att utlämningsstället haft inbrott & mitt paket är borta..  vad är oddsen. …liksom. Innan jag mailade butiken var jag tvungen att komma hem & se så att det inte var ett aprilskämt😂 det var det inte …

image

Bästa aprilskämtet från igår var Traderas alkolås😂 Sats hade oxå en bra grej som var ett 3 minuters träningspass & man skulle göra alla övningar dubbelt så snabbt…hahahaha😂

Igår var jag på standup & kollade på min väns uppträdande på maffia comedy club. Kul!  Man borde göra sånt oftare!

image

Nu är det snart påskledigt! Halvdag idag! Ska lägga upp lite fler bilder från Barcelona sen. Der var ju ändå sol & 20 grader där till skillnad från snöhelvetet här

Leave a Reply

