Träningsvärk från helvetet

Alltså jag fattar fortfarande inte att ni pallar läsa mitt skit. Idag vill jag bara säga godnatt. Har glömt hur det är att ha träningsvärk tydligen & jag måste ha trormtt att jag var hulken också. Körde överkropp & triceps sen körde jag lite ben med gummiband mest för att testa på om jag klarade belasta benen något.  Avslutade med bålövningar som jag glr varje jäkla dag.

Idag är jag helt utslagen. Hade tänkt gyma idag men jag kan inte ens ta en promenad.  Det är på den nivån att det är jobbigt att sätta på sig strumpor.

Nu liggee jag i sängen& är jäkla uttråkad. Han ner en sväng till centrum & lyckades slösa pengar & det är nog min största effort under dagen.

Igår såg vi förresten Kingsman, det var en superfilm! Se den!

image

Leave a Reply

