Yoga – din jävel!

Allas universala lösning till stela muskler & ovighet verkar vara yoga. Just det,  mot ryggont också. Alltså,  läser alla samma bok som jag har missat eller?!

Jag HATAR yoga!  Det är svintråkigt & det hjälper inte mpt nåt. Om man prövar nåt i 1-2 veckor &ingen förbättring sker. Its not gonna happen! Felet sitter nån annanstans!

Jag är övertygad om att yoga är bra ( men trist) men för mina problem finns det bättre grejer.

Har nu börjat tröttna på universalmedlet & tipset om att yoga. Men yoga själv din jävel får vi se hur kul det är! Och om det rättar till alla dina problem.

Vill tillägga att min plan är att yoga imorgon när jag vaknar😂 mest för att väcka kroppen dock

Godnatt! 🙂

Leave a Reply

