Trött utan fritid

Juat nu e jag trött & min fritid består av plugga till PT-kursen samt lite …väldigt lite träning. Min träning  är rehabfokuserad med syfte att komma tillbaks till gymet.  Lyckades faktiskt köra benpress med min PT på gymet. Har inte kört det på 6 mån av rädsla  för ryggen. Så jäkla kul att kunna köra nån jäkla benövning iallafall 🙂 mycket fokus på teknik & låga vikter. Det e bra. Det e typ tvärtom mot hur jag tränat innan.

image

image

På riktigt så har jag inget liv just nu & det stressar mig. Har pluggat på armmuskler & benmuskler hela veckan. Som att det inte räcker med  att de har latinska namn ska man även lära sig fäste & uraprung vilket  oftast  är på skelettet eller nån led. Samt funktion.

Rector formalis, brachii, brachiialis, triceps brachii. Alltså omg😯 fatttar inte att det ska vara så svårt att lära sig 😮

Godnattialis! Skulle  sovit för länge sen!

Leave a Reply

