Ångestlistan

Vad ger dig ångest? Hur hanterar du den? Jag försöker att förstå vad som orsakar skiten & ta itu med det så snabbt som möjligt. Annars är det som att så ett frö som snabbt växer sig till en stor jäkla planta.

Min ångest beror just nu på saker jag inte gör & inte hinner med. Jag får ångest för detta:

-lektionen imorrn i strategisk försäljning. Vi har en övning & jag känner att jag inte har kunnat praktisera teorin. Ska plugga teorin ikväll så det sitter
-PT-kursen. Ångest för att jag inte gjort några prov trots att min strategi var att vänta med proven. Känner stressen
-ångest över att jag inte lyckas lära mig musklernas fäste & ursprung hur mycket jag än läser (beror på ointresse)
-ångest över att jag inte än bokat min hemresa från min kompis bröllop på Jersey i sommar
-ångest över att jag inte hinner gå på lektionen i strategisk försäljning ikväll.

Ibland måste man prioritera. Jag kan inte leva med stark ångest för jag bryter ihop, börjar gråta, tappar fokus,energi & går med andan i halsen hela tiden.

Jag prioriterar därför bort sista punkten vilket är lektionen ikväll & väljer att ta itu med min ångestlista. Avbockad ska den vara när helgen börjar!

Låt inte ångest ligga! Ta itu med skiten så snabbt som möjligt!👍

Lite bilder från veckan. Salsa premiär utomhus igår, PTkursen i helgen. Ja. Det e typ så mycket jag hinner göra nuförtiden😂

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

