Uppdatering av ångestlistan😂

Igår betade jag av en del grejer & jag somnade med ett lätt hjärta:mrgreen:jag vaknade med ett tungt hjärta & det känns så skönt att inte bära med sig set tunga hjärtat hela tiden. Ja, under en period så betyder det mer arbete men man mår ju bättre sen:)

image

Jag gjorde äntligen grundkursen i PT-kursen online. SKÖNT att bli av med den. Det har känts som ett tungt moln över mig. Känner äntligen att jag ligger i fas & ska råplugga anatomin & muskel fästen. Känner mig säker på musklerna & skelettet men inte vart de fäster,ursprung & funktion. Ikväll ska jag dock ta mig till gymet. Haha tragiskt på en fredag kväll men jag ska ju upp tidigt imorrn liksom.

Kvar på ångestlistan har jag dock att boka en biljett till Jersey från min kompis bröllop. Men det e lugnt, eftersom jag betade av så mycket grejer igår får jag inte ångest av det:)det är bara en att-göra grej.

Häromdagen sa min kompis en klok sak. Hon sa att vi är lika på det sättet att när vi mår dåligt då gör vi det i korta perioder & betar av det snabbt. Ingen av oss klarar av att må dåligt under en längre period. (Det finna självklart grader av att må dåligt & vad man kan kontrollera) . Många andra människor går runt & mår dåligt dag ut & dag in & orkar inte ta tag i saker. Det var en liten eye-opener för mig eftersom jag ofta utgår från att folk är som mig. (Tyvärr).

Jag kan inte förstå varför man tillåter sig att gå runt & må dåligt om det finns saker man kan göra åt det? It doesnt make sense???

Jag säger det igen: Ta tag i alla småsaker som ger ångest för fan!

Leave a Reply

