Trött & sliten

Ja…3e helgen utan vila så känns det lite kan jag säga. Igår var jag supertrött, ont i huvet & mådde illa för jag känner mig stressad. I ärlighetens namn är det jobbet som stressar mig eftersom jag har en del grejer nu som jag inte kan påverka dess processer. Det stressar att ha motstånd i processer & när saker är oklara.

Anyways. Jag skulle tränat igår. Det kan man glömma när man mår sådär. Så jag tränade imorse. La mig tidigt & sov med öronproppar men jag vaknade flera ggr under natten med öronpropparna i ena handen 😂😂😂 hahahha, jag plockar ut dem i sömnen hahahah😂 men de e ju verkligen störande!

Idag har jag premiärkäkat donuts på dunkin. Betyget var sådär. Sötsliskiga & torra. Gillar donkens bättre:mrgreen:

image

Såhär kände jag verkligen igår

image

8 thoughts on “Trött & sliten

  1. Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Tycker det är så skönt att plugga in propparna och verkligen hör hur alla störa de ljud stängs ute. Själv sover jag jämt med öronproppar. Sover så mycket bättre och djupare när det är helt tyst. Testa att plugga in öronpropparna riktigt djupt i öronen. Sitter mycket bättre och dämpar ännu mer ju längre in de sitter. Jag har mina så långt in att jag nästan inte får ut dem på morgonen. Däremot så sitter de kvar riktigt bra hela natten.

    • Jag önskar jag kunde sova ostört med öronproppar men tyvärr så kan jag höra min puls när jag trycker in dem för långt & det stressar mig så jag inte kan sova o måste ta ut dem. Har påbörjat healing för bättre sömn, nästa steg att testa är hypnos. Min sömn är katastrofal. Väcks av fågelkvitter nu till och med

  2. Känner igen det du skriver om att man hör sin egna puls. Så var det för mig med när jag använde öronproppar i början. För mig så hör jag mycket mindre av pulsen och andetagen ju djupare in jag har öronpropparna. Fick tips från en kompis om att sätta in öronpropparna och ta en promenad eller jogging med dem i öronen för att vänja sig med att höra puls och andetag.

    • Grymt! Det ska jag testa! Jag har nog stora örongångar för jag använder några stora cylindrar typ…haha aom jag köpt i Mexico. De vanliga gula små vi har här ramlar typ ur. Men jag ska testa att ha dem lite då & då. 😊

  3. Jag har också rätt stora hörselgångar. Själv sover jag med apotekets blåa sovgottproppar. De sitter riktigt bra i mina öron och stänger ute ljud väldigt effektivt. Hur går det för dig att sova med öronproppar?

    • Tack för tipset ! Ska testa de blåa😊det går sådär med proppar, använder dem i nödfall bara när jag har sömnpanik😂 har börjat med en hypnosapp för att somna, då lyssnar jag & aå stänger den ute allt annat ljud i ca 30 min, sen brukar jag somna gott😊

  4. Hur går det för dig med öronpropparna? Har du hunnit testa dem jag tipsade om eller kanske till och med hittat några ännu bättre öronproppar att sova med?

    • Hahaa😂 jag har faktiskt gett upp med öronproppar, lyckades inte komma över känslan av klaustrofobi😂 sover dock bättre nu när jag är mindre stressad😊

Leave a Reply

