Duracell —> GONE

I helgen har vi ju kört praktik både lör & sön. Jag är rätt så mör nu kan jag säga & är på väg att köra ett pass med min PT. Snacka om dålig planering. Det här passet kommer inte ge mig nånting men det e liksom lite sent att boka av.

Anyways. Har varit så trött så trött & får panik av att jag MÅSTE sova ordentligt för att jag är så trött. Häromdagen låg jag ihopkrupen på soffan  & killen frågade mig vart duracell tagit vägen. Min kompis brukar kalla mig turbo. Hon har också frågat mig tidigare om min turbo tagit slut. Jag har mycket energi -på dagen & det är konstigt när den inte finns där för mig att utnyttja.

Sista helgen. Ska plugga anatomi i veckan. Det är så trist & svårt att komma ihåg allt på latin. Denna sista vecka är det kosten & det har jag ju redan så jag behöver inte göra provet. Kanske gör det ändå:)

Vi har i helgen gått igenom, aktiv/passiv/dynamisk stretch, foamroalling, aktiv vila/komplexa övningar/olympiska lyft, kettlebells, löpteknik & compound lifts &lite crossfitgrund. (Vad fan heter det på svenska?)

Anyways, lång helg men fyyy så kul. Nu vill jag öva på nån:)men är ju inte klar än😂

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Anyways,

Leave a Reply

