I welcome thee– Swedish summer

Nu är sommaren här. Google säger regn på morgonen & sen ska det bli 21 grader😂 hahahhaha det är typ 5 grader nu? Ska bli spännande att se

image

Det här är anledningen till att jag måste åka utomlands på sommaren. Och många andra fler anledningar såklart men jag hatar dåligt väder.

Anyways. Min hjärna är fullproppad & jag måste sätta anatomiprovet typ denna vecka. Har ännu inte fått böckerna som vi skulle fått så jag får läsa det sedan. Nu läser vi dock kost & jag har ju faktiskt gått 2 olika kostutbildningar så allt vi går igenom nu är antingen repetition eller tweaks.

Jag funderar mycket på mitt upplägg. Hur ska jag jobba med kunder? Jag vill ju inte jobba i ett gym men man måste ju ändå träffas då & då för mätning & korrekt utföring av övningar. Jag förväntar mig att iden bara ska komma till mig som en blixt från klar himmel. Jag väntar & väntar…… nästa steg är att testa meditation för att rensa tankarna. Men helt ärligt. ….de här veckorna har varit mentalt & fysiskt krävande. Finns inte plats för kreativitet just nu. Det kommer väl.

Ååååh inatt har jag vänt på min madrass för att jag haft så ont i ryggen när jag sover. Jag har nu den hårdaste madrassen man kan ha i den här sängen & jag hatar de på Kungssängen för att de är idioter. De har starkt avrått mig från att köpa den här madrassen då man ska väga 100 kg+. Jag har lyssnat på dem tidigare & köpt en mjukare säng. Hejdå 13.000 kronor👋 Det enda de säljarna verkar kunna är att fråga hur mycket man väger & därefter rekommendera säng efter viktklass. Jag sa till dem att jag har haft diskbråck, exakt vilken kota & att jag får ont när jag sover för min säng är för mjuk. Både sjukgymnast & kiropraktor rekommenderar hårdare säng. Men ändå. …ÄNDÅ avråder de mig från den hårdaste sängen som nu ändå är för mjuk! One size does not fit all!

På samma sätt säljer säljare skor med prinationsstöd & inlägg fast det inte är problemet. Man rättar till symptom.

Jag orkar inte med all idioti! Det sägs att röda personer (googla disc profilen) är mest omgiven av idioter. Men…obviously? How many points can i prove before defining idiots?😠

Leave a Reply

