Źzzzzzzz

På riktigt. Jag har inget att skriva. Jag tänker varje dag att om ingen läser min blogg så slutar jag skriva. Men det är alltid nån som läser mina förvirrade rader så jag känner mig pressad att skriva nåt.

Igår var det vin & middag med jobbet, sov som en kratta & vaknade 5.25✌👍perfekt va?! Inte.

Idag hade jag plugg i Uppsala & är på väg hem nu & tänkte plugga lite anatomi. Nästa vecka får min hjärna vila lite:) behövs, tro mig. Börjar bli dum.

Om jag lägger upp en selfie om dagen kanske jag inte behöver skriva nåt?🙊 fast jag gillar att skriva ju men juat nu är det bara jobb, plugg,jobb, plugg & lite träning. Så spännande!

image

Det här var typ iförrgår. Idag är jag betydligt mer sliten.

image

Leave a Reply

