Sista helgen av PT-kursen

Japp, nu är det dags. Sista helgen av PT-kursen, sen ska jag bli människa igen✌ Har missat flera födelsedagar under de här veckorna & min mamma frågar hur jag ser ut nuförtiden. DET uppskattas för övrigt inte att få såna  när man redan känner sig trött, stressad & inte kan sova. Min mamma saknar fingertoppskänsla många gånger.

Vi kunde inte samlas för en gemensam middag igår så det blev en gemensam frukost istället.

image

Jag har för övrigt bestämt mig (tror jag 🙊) för att göra en tatuering. Bestämde mig när jag var typ 17-18 år men har inte lyckats hitta nåt motiv jag gillar. Jag är mest rädd för att ångra mig. Men sånt kan man ju inte förutspå. Jag vill ha grekisk text & har fallit för detta klotter.

image

Det betyder direkt översatt att drömmarna behöver/vill ha kraft/styrka. Det låter inte så kraftfullt på svenska men det är det på grekiska. På svenska skulle det typ vara att sluta inte drömma eller att man inte ska ge upp sina drömmar…typ.

Jag gillar den texten för jag är intr en drömmare. Jag står med båda fötterna ganska hårt fastnitade på jorden & hålls kvar av både tyngdlag & mina egna värderingar samt att jag inte alltid kan se lösningar om vägen känns lång på olika sätt.

Jag ska få tips av min kollega om en bra tatuerarstudio sen måste jag nog köra för annars blir det först efter sommaren med tanke på att man inte kan bada o sola ordentligt innan det läkt. Tror jag?

Sista dagen, nu kör vi👏

image

Leave a Reply

