Ooohh gosh..what to write?

Jag kan ju börja med att berätta att jag har missat att det är halvdag imorgon så när mina kollegor går hem & tar helg befinner jag mig på möte i Oslo😂 orutinerat värre…..

Det som är bra är att jag får möjlighet att köpa sjokoladbullar. Så jäkla gott! Det är vetebullar med mjölkchokladbitar & jag kommer köpa hem till frysen :mrgreen:

Nyss har jag blivit bjuden hem på lite spontanträff på middag hos en tjejkompis & vårt lilla gäng. Var nog ett halvår sedan sist & detta var den mest sociala aktivitet jag ägnat mig åt på 5 veckor✌Nu blir det liksom jobbigt att ta igen all tid jag förlorat med familj & vänner😁😂😣

image

image

Igår tränade jag med PT & jag har börjat förstå vikten av att ha en PT fast man “kan” träna själv. Motivation, pushing & variation👌 Mitt mål var att komma igång med träningen igen & hitta alternativa sätt att lyfta saker. Tycker jag lyckats bra

image

Min tatuering får nog vänta tills efter sommaren. Om jag inte får något infall innan dess & jag har fått 3 fina förslag på texten med skrivstil 🙂

image

Leave a comment