Sovmorgon?:😠✌

Imorse hade jag sovmorgon. Det var andra gången på 5 veckor som jag inte behövde ställa klockan. Vilken skön känsla!

MEN…my mind plays tricks on me. Det började med att jag vaknade & fick för mig att jag försovit mig till mitt plan & fick smått panik. (Vilket plan?) Måste varit för jag flög till Oslo igår. Sen vaknade jag “på riktigt” kl 6 på morgonen. Allt därefter var halvsömn fram till kl 9. Men det gör inget för jag känner mig mentalt ostressad för tillfället. Att de påbörjar bygge & upprivning av gata kl 6 på morgonen på en röd dag är en gåta för mig. Jag övervägde flera ggr att springa ut & skrika på dem men det skulle knappast gjort nån skillnad.

Jag gick förbi salong betong på arlanda igår & hade ett snack. Är ju livrädd & som en fjant ställde jag löjliga frågor & svettades som en gris när 3 män tatuerade över hela kroppen skulle föraäkra mig om att det inte gör så ont. Hej, Nina 5 år är jag👋 Nu har jag iallafall skickat texten till dem & frågat om tidsbokning. Stor risk att det blir efter semester dock.

Igår i Oslo gick det ju bra med min planerade deff. Sjokoladebullar & upptäckte något fantastiskt som heter smash som är majskoner (ni vet chipskonerna av majs?) doppade i mjölkchoklad. Fy faraooo vad gott! Ja, sanningen är väl att deffen inte är såå viktig för mig. Ska ju knappast tävla & jag är ju inte missnöjd. Får ta det lite som det kommer😁😂problem är sällan kunskapen, snarare vilja & motivation👍

image

image

Leave a Reply

