Gå bort- jag grillar!

Det var exakt så hon sa när jag tog den här bilden. “Gå bort, jag grillar” 😂😂😂

I love her anyways! Min lilla brorsdotter:)
image

Promenerat i Hagaparken med brorsan & brorsdotter idag. Så jäkla obeskrivligt skönt att ha några dagar ledigt✌ jag har äntligen pluggat igenom anatomin & gjort det provet så nu har jag ett prov mindre på min lista till att bli PT:) anatomin stressade mig mest av alla ämnen  vi gått igenom:) kvar är fysiologi, träningslära & nutrition.

Igår blev det salsakväll. Det var kul, till skillnad från vissa andra ställen som bara suger 😐bra dansare hade samlats:)kägelbanan på söder

image

image

image

image

Brorsan tog med oss till Ulrikdsdals nånting, handelsträdgård?  Jag var för trött för att orka

image

Leave a Reply

