Djupsömn & fredag

De senaste nätterna har jag lyssnat på en hypnosapp både vid läggning & efter jobbet ibland. Igår sov jag som ett litet barn. Jag har inte sovit länge men jag har sovit djuuuuupt. Just nu känner jag mig inte trött, det känns som jag fortfarande sover 😂 hahahha men vilken lycka att sova så djupt:mrgreen:

Jag kan säga att det inte enbart har med appen att göra. Det beror delvis på att min PT har sagt till mig att jag måste ändra sovställning för den kan vara orsaken till mina ryggproblem eller att jag ska sova med en kudde mellan knäna.

Där började hetsen liksom. Jag har 4 kuddar i sovrummet aom jag växlat mellan för ni förstår ju att om man ändrar huvudhöjd eller hårdhet på sängen så ändras ju hela kroppsställningen. Jag bestämde i förrgår att jag nu skiter i de här kuddarna för det har resulterat i en hets att alltid ha en kudde mellan knäna & jag vaknar när jag ska vända mig om. Det beslutet var fan det bästa jag tagit på länge.

Jag lägger nu av med min periodiska fasta som för mig innebar att hoppa över frukosten. Det resulterade i att jag ätit för lite under dagen, fått panik & tryckt i mig nåt skräp för att kompensera kaloriförlusten. Känns inte rätt liksom. Dessutom har hungern försvunnit & förflyttats till konstiga tider som jag inte känner igen.

Kom ihåg att ett för stort kaloriunderskott tär på musklerna. Jag vill iallafall inte träna hårt för att sen förlora allt på det här sättet.

Ikväll ska jag sitta hos frissan i flera timmar & jag vill nu ha mitt hår ljusare. Mitt mål är att få det som på bilderna nedan. Det var det sist också men hon ville inte göra mig ljus så snabbt. Ska bli spännande att se vad jag faktiskt får👍

image

Leave a Reply

