Hello bloggy✌

Jag tänkte i vanlig ordning sluta skriva men eftersom folk läser så får jag väl hitta på nåt.

Vad ska jag berätta då? Jag har gått & blivit semiblond nu.

image

image

image

image

image

Japp så ser jag ut nu. (Typ 100 bilder😂)Nästa gång vill jag nog ha hårbotten lite mörkare i botten för att slippa underhålla utväxten hela tiden.

Jag har varit så dum att jag skadat ryggen av att vara klumpig. Gick på gatan & missade att gatan tog slut med en trottoarkant så det blev ett stort gupp som jag missade & ryggen bumpade till eller hur man fan ska förklara det. Nu har jag ont. I ischiasnerven. Min PT fick sy ihop ett pass i sista minuten med anpassad träning för min rygg. Jag är en jäkla klumpeduns. Nu blir det diklofenak i några dar eftersom jag uppenbarligen har retat upp ischiasnerven

image

image

Leave a Reply

