The pillow!

Den här kudden is the shit! Säger jag nu utan att ha sovit inatt (gaawd snacka om att jinxa)

image

Ni ser att det finna liksom en extrakudde framtill? Kan inte förklara men det e jäkligt skönt för nacken. Det e novotel i London som har kuddarna & jag har skrivit om dem förr😁 nu såg jag att man kan köpa dem👌

Ni som av nån anledning  (?!) följt min blogg (som typ handlar om mina sömnproblem & träning )ja, ni vet iallafall att jag har sömnstörningar & är alltid på jakt efter en bättre kudde. Har typ 4-5 stycken hemma som jag testar i olika perioder. Jag återvänder alltid till min tempurkudde som jag nog haft i 10 år nu (shit pom fritt man blir gammal snabbt). Den har blivit lite platt men fan värd varenda krona 😆

Anyways, idag har jag inte shoppat i London! Jag tog mig till en salsa skola som faktiskt låg i en skola  (folk satt & pluggade & hängde sent på kvällen när jag gick därifrån)

image

Försökte filma men det gick ju sådär liksom👎kul att inte känna nån  & vi började klassen med lite afrokubansk dans. Jag fick lätt panik & började svettas. Det enda som snurrade i mitt huvud var ” var inte det här en ruedaklass”. Sen fick jag veta att vi ska dansa rueda. Jag älskar inte freestyling & inte afrokubansk dans heller. Känner mig obekväm & larvig. Antingen får jag jobba på att förbättra det eller så accepterar jag att det är som det är. Det lutar åt det andra😂

Leave a Reply

