60-årskalas✌

I helgen firade vi pappa 60 år, var på AW i fredags men såg till att gå hem i tid för att orka vara pigg på festen.

image

Det var inte hur lätt som helst att få en bild där alla tittade in i kameran. Jag började med att be om en bild på pappa & bröder & helt plötsligt hade vi 10 kameror riktade mot oss😂

image

image

image

Det var en rolig fest & pappa fick för sig att vi köpt fallskärmshoppning till honom. Skulle aldrig falla mig in att köpa. Om jag skulle få det i present skulle jag bli asförbannad & sälja skiten för då känner man inte mig. Vi hade köpt bodyflight & ferrarikörning däremot:mrgreen:

Leave a Reply

