Allt som är kul

Sommaren är kort. Man får panik. Jag har därför bestämt mig för att göra alöt som jag tycker är kul. För på vintern blir jag en hemskt tråkig person som helst vill flytta ut ur mitt eget skinn.

För mig innebär detta just nu att jag kommer att dansa mycket salsa & en del träning såklart. Jag är ledsen att jag för tillfället inte vill sitta & fika eller dricka vin, kära vänner. Ni får börja dansa salsa med mig😂 jag är lite lätt beroende av att dansa just nu & det kommer att försvinna i takt med att temperaturen sjunker.

Nu har jag äntligen köpt den bra pollenmedicinen, pallar inte vara dödstrött liksom. Köp allegra ni som äe allergiska, det är SÅ värt det.

image

Igår var det fint väder men min trötthet fick mig att gå hem & bara däcka. Inte fan somnade jag heller👎

image

Vi har haft avslutning på strategiska försäljningskursen & har gått igenom invändningsteknik. Så jäkla svårt. Vi gick ett grupparbete som resulterade i mest prat & skratt. Vi kom fram till att vi alla när vi var små var den person som blev omflyttad i klassrummet för att vi pratar för mycket. Lyckad grupp med andra ord😂✌

Sen har vi kört AW för att vi hade terminsavslutning idag 😁 sen blir det salsa ikväll:)

image

Alltså på riktigt, jag skriver bara för att jag ser att folk läser men SÄG då vad jag ska skriva om?! Vill ni verkligen läsa det här babblet?

Leave a Reply

