Fett otaggad

Till att börja med är det väldigt olycksbådande att jag börjat använda uttrycket “fett”. Det bara kommer upp i huvet automatiskt & ni som känner mig vet ju att jag pratar snabbare än jag hinner tänka. Eller nåt sånt.

Idag är jag iallafall galet otaggad på allt jag planerat. Nr 1 är träningsvärken som dödar min själ. Jag tränade för att inte få träningsvärk, pressade 130 kg på några få reps. Sen gjorde jag misstaget, körde bulgarian split squats. Nu har jag bra med träningsvärk. Hur kan man träna fel fast man vet vad & hur man ska göra? Jo, för att man tror att “den här lilla övningen” kan ju inte ge så mycket träningsvärk. …nä, eller hur…den gjorde ju inte det sist heller.

Skitsamma, idag vaknade jag tidigt för att gå till gymet, klädde på mig, gick ut & vände hem igen efter 100 meter. Man ska lyssna på kroppen ✌

Jag var på en jättetrevlig brunch i.(jag har typ ätit 3 portioner brownies,pannacotta,chokladpudding & massa grädde😨) anyways, jag har tjajat mycket om deff & skit här men jag lägger ner det..min plan är att träna & äta ordentligt, utan att direkt gå upp i vikt men på riktigt, man måste äta om man tränar. Har haft för långa perioder med för lite mat & lite träning . Jag vill också tillägga att jag hatar clean eating. Det är vra om man har koll eller är MYCKET överviktig men att bara äta “clean” food & träna mycket är att äta för lite. Punkt. (Sidospår I know)

Planen var att gå ut & salsa idag, fanns massa grejer på gång samt även mosquito i Smedsuddsbadet.

Men jag typ…orkar inte. Blev lite mättad & trött i fötterna efter gårdagens salsa. Borde gått idag istället för igår känns det som😯

Sitter hemma som en fjant & gör ingenting. Överväger att dansa men nä. Har skjutit upp att plugga nu i flera timmar. Nu måste jag typ göra ett pluggschema för att jag ska bli klar nån jäkla gång.

Kan inte bestämma mig om det är asskönt att sitta hemma själv en lördagskväll eller om det är skittråkigt. Är typ schizofren känns det som😂

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

