Sol & bad

Snart semester. Konstigaste ever. Tidig semester, salsasemester. Själv hemma med inneboende som blivit min vän. Det e knappt varmt ute & man ska på semester. Förvirrad i huvudet. Och ganska arg också.

Anyways. Jag fick denna i testagramboxen häromdagen. Typ världens äckligaste konserv i ny uppdaterad tappning. Fy fan. Det skriker 80-tal. Jag hatar 80-talet av hel mitt hjärta. Vet inte varför. Kanske för att jag var ett olyckligt litet barn.

image

image

Min katt vill som vanligt följa med på semester. Jag har fått välja noggrant vilka bikinis jag ska ha för det fattar ju alla att halva väskan inte kan vara full av bikinis😂. Jag kan rekommendera dessa asdyra aminosyror & proteinpulver från fitnessguru i enportionsförpackningar. Så slipper man ta med en stor påse med vitt pulver😂

Proteinpulver äter jag typ bara när jag reser eftersom det e svårt att få tag på protein till mellanmål. Palla inte äta ägg & kyckling liksom hela tiden. Här hemma äter jag ju kvarg medans utomlands är man glad om man hittar typ 10% grekisk yoghurt. Annars är det typ sockeryoghurtar. Ni som känner mig vet att jag hellre lägger de kalorierna på något gott. Alltså snask eller desserter.

Nu kommer ni undra varför jag har både BCAA & whey. Jo för att bcaa är proteiner i nedbruten form (3 st utav de essentiella) & tas direkt upp av kroppen. Jag tar detta på morgonen om jag ska träna innan frukost för att förhindra/motverka proteinnedbrytningen som alltid sker i kroppen. Eftersom jag tränar på fastande mage vill jag inte att kroppen ska bryta ner muskler som bränsle. Nu har ni alla somnat av uttråkning.

Whey tar jag när det passar som mellanmål eller till frukost om man bara får rostade brödskivor typ.

Nu tröttnade jag förresten på mina gula/guldslingor i hårbotten & färgad bort dem med en ljusbrun färg. Det blev så irriterande att jag inte kunde sluta tänka på det varje gång jag såg mig i spegeln.

Snott bilden nedan & orkar inte ens bemöda mig med att klippa ut den. Good najt✌

image

Leave a Reply

