SeaSunSalsa

Jag kom till Rovinj igår. Sov hela flygresan nästan & nu när jag vaknat nästa dag vill jag bara sova.

Jag har inte sett några stränder, har frusit halva natten & fryser även nu😂 har bara packat sommarkläder, har ett par jeans med mig & resten typ shorts & klänningar & just nu är det typ 13 grader. Det går bra nu✌😂🙊

image

Jag ska typ trycka i mig italiensk glass. Pistageglass. Yuuuummmmm❤ Det här stället är tvåspråkigt Italienskt & kroatiskt. När jag kom till hotellet pratade hon italienska med mig när jag checkade in. Det gick ju jättebra👌 Förstår rätt så mycket tack vare spanskan men blir helt handfallen & kan inte prata nåt då eftersom jag vet att de inte förstår spanska. Hon tvingade mig att ta ut 7000 spänn i bankomaten & betala innan jag fick checka in. Kossa.

image

Såhär är vädret idag✌vill bara dra ett täcke övet huvudet & sova. Tror jag bestämmer nu att det fan alltid ska bli Grekland i Europa. Då följer mitt hjärta & min själ alltid med ❤och det är typ alltid bra väder.

Nu ska jag sluta gnälla:mrgreen: inväntar nu mina salsavänner som borde komma om några dagar. Just nu pågår bachata & kizombafestivalen här & folk frågar mig om jag testat när jag säger att jag inte gillar de danserna. Hahaha att det ska vara så svårt att förstå liksom. Jag har dansat salsa sen 1998 & hade jag velat jucka på dansgolvet så behöver jag inte låtsas att jag dansar samtidigt ä.😂😂😂

image

image

Leave a Reply

