Idag börjar salsan ✌

Äntligen börjar salsafestivalen✌Jag kommer knappast att gå på allt men idag är det ett beach party som jag tror blir skoj:)

Jag är ju van vid att göra mycket samtidigt & nu är det liksom till att bara ta det lugnt & slappa. Har varit här i 2 dagar & är lite rastlös redan. Så trött på mig själv ibland.

Jag vill ha sol bara, det e för kallt för att bada ändå. Killen vill leka fisk & simma runt. Det betyder kompromiss av badställe.

Först några klippor som var fantastiskt lugnt & avslappnande. Där solade folk både näck & topless. Men det gick inte att simma. Sen hittade vi en annan strand (allt är bara stenar här) som hade solbäddar, massa folk & ungar aom lekte. Där gick det att simma men jag kunde inte direkt sova. Har varit så trött, sover typ 150 miljoner ggr i 1minutersintervaller på stranden 😂

image

Min fina t-shirt som jag köpt för att undvika att frysa ihjäl på natten.

image

image

image

image

image

image

image

Har aldrig fått så lite färg när jag solat. Måste varit 5 timmar i solen & smörjt in mig typ 1 gång med faktor 15. Whattafuck?

image

Leave a Reply

