Konsten att göra ingenting

Det är en konst som jag inte behärskar. Imorse sov jag länge eller snarare låg & drog mig ändå till 10. Det händer typ aldrig men jag var helt slut efter gårdagens 2 timmar långa salsadansande i solen som också fortsatte på torget på kvällen.

Det har varit moln & regn idag. Ingen soldag & jag är så rastlös & uttråkad. Så van vid 100 bollar i luften & att umgås med folk. Nu har jag ingen boll i luften & umgås med en person.

Jag är trött, grinig & irriterad. Det är mina symptom på rastlöshet. Försökte dämpa uttråkningen med ett par neonrosa Nike airmax på rea men de kändes så jäkla klumpiga. Samt. Vad ska jag matcha dem med liksom.

Jag ska iallafall till frisören om 1 timme, får se hur det går för vi kunde inte kommunicera på något språk men jag vill ha mörkare hår nu. Det är för ljust & för oranget. Har börjat hata lite lätt.

Prognosen för ikväll är regn & åska ✌ salsa på torget….not gonna happen liksom.

Nu ska jag antingen läsa eller sova en stund :mrgreen: sover jag kanske jag vaknar upp  på en bättre sida😆

Igår var jag till och med uttråkad på stranden. Kan nån lära mig hur man kan ha tråkigt/slappna av

image

& njuta samtidigt liksom?

image

Har fått en jättefin bränna 👌hahahahaha

image

God jäkla mat finns det här i Rovinj iallafall👌👌👌

image

Leave a Reply

