Hatar nätterna

Känner mig så himla glad & trevlig i min blogg eftersom jag nu på semestern skriver på morgonen oftast. Morgonen är normalt min favorittid på dagen men inte här & det är så måmga andra faktorer i mitt huvud som spelar roll.

MEN jag upptäckte ju att sängen var hård. Det var bra. Mindre bra var att sängen inte var bäddmadrass & fjädrarna trycker rätt in i höfterna. Trodde det inte var nån big deal men nu känns det som blåmärken & fjädrarna trycker på samma ställe & det gör jävligt ont:'(

Just nu bara brast det. Hur fan ska jag sova de resterande nätterna om det gör så jäkla ont nu redan. Jag bara vrider & vänder mig & vaknar hela tiden. Har försökt peta in täcken & kuddar under höfterna men hamnar i nån konstig sovställning. Nån av täckena som jag tog med mig måste haft med sig nåt djur oxå som käkat på mina händer på natten. Vaknade upp av att jag kliade & kliade på utsidan av händerna. Täcket åkte ut & jag fick stryka mygga på alltet.

Jag förstår att jag låter som en crazy ass winy bitch men I do not care. TA INTE MIN SÖMN IFRÅN MIG😠

image

Current mode, nyvaken & utslagen ✌har inte ens festat en enda gång….ska nog försöka sova på bäddsoffan inatt. Den har säkert 150 miljoner personer haft sex i & är säkert jättesnuskig men den är mjuk iallafall

image

image

image

Fixade håret igår. Vet inte om det syns mycket men det blev ombre i topparna & mörkare i botten. Nu ska jag vända på den här dagen också & idag ska det inte regna hela dagen iallafall

Leave a Reply

